CrazyBarrie Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jo, nu är det så att jag har fått en ny mobil (julklapp ^^) och jag skulle vilja lägga in en film i den. Jag fick ett program med telefonen och i det programmet så finns det ett program som konverterar. men när jag använder mig utav detta programmet så är allting bra i början men senare så kommer ljudet efter själva "filmen". Så jag skulle vilja testa ett annat program. Har ni något annat som ni använder eller kan rekomdera skriv gärna det här då, är väldigt tacksam för svar :) God Jul - Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Total Video Converter - Bästa jag provat. Annars är Plato också hyfsad. Redigerat 26 December 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Total Video Converter - Bästa jag provat. Annars är Plato också hyfsad. EDITTotal Video Converter har jag testat men jag tittar på det igen ^^ Jag tittar jag igenom Plato också :) Redigerat 26 December 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Xilisoft Video Converter Ultimate Också någonting att ta en titt på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 du vill ha mp4 format?testa videora ipod converter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.