MrTast Skrivet 26 December 2008 Rapport Skrivet 26 December 2008 När jag försöker logga in på min main blir jag disconnectad när laddning blivit klart. Dock så kan jag logga in på alts på samma server. Nån som vet vad som bör göras? :huh:
Karamba Skrivet 26 December 2008 Rapport Skrivet 26 December 2008 När jag försöker logga in på min main blir jag disconnectad när laddning blivit klart. Dock så kan jag logga in på alts på samma server. Nån som vet vad som bör göras? :huh:Är du i dalaran? Isf så beror det på addonen questhelper, sätt den på disable vid characterväljwhateversaken och sen borde du kunna logga in
Apex Skrivet 26 December 2008 Rapport Skrivet 26 December 2008 Hände så för mig när jag tog båten till ratchet från booty bay. Kunde dock logga in igen efter en stund.
MrTast Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Skrivet 26 December 2008 När jag försöker logga in på min main blir jag disconnectad när laddning blivit klart. Dock så kan jag logga in på alts på samma server. Nån som vet vad som bör göras? :huh:Är du i dalaran? Isf så beror det på addonen questhelper, sätt den på disable vid characterväljwhateversaken och sen borde du kunna logga in Tack, det funkar :D :D
Rekommendera inlägg