Arako Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Thx allihoppa! Oldie. Hoppas ni ser något. använd dom i dina sigs, brukar bli bra med lite adjustmentlayers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Slasktratt@ Jag kör inte " Blaze ya dead" ? Hade inget att göra på lektionen. Arako@ Du med dina idér!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Folk brukar säga att jag ritar bra, men nu känner jag mig helt värdelös. >_< Har ritat en bild i skolan som jag blev rätt nöjd med, kommer med bild efter lovet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Omg. Jag tänkte "roligt att lägga upp ngt jag målat" men jag känner mig ju dålig nu ju xD Ni kan ju få en som inte är riktigt färdig än, lär väl lägga ner ett par dar till på den, när jag fått tillbaka den från min lärare. Btw, jag vet att det är en häst, kom inte på ngt annat att måla, och, jag vet att bilden är dålig, men skulle varit dåligare om jag försökt scanna in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 http://www.coolbuddy.com/imgs/dragon.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Omg. Jag tänkte "roligt att lägga upp ngt jag målat" men jag känner mig ju dålig nu ju xD Ni kan ju få en som inte är riktigt färdig än, lär väl lägga ner ett par dar till på den, när jag fått tillbaka den från min lärare. Btw, jag vet att det är en häst, kom inte på ngt annat att måla, och, jag vet att bilden är dålig, men skulle varit dåligare om jag försökt scanna in den. Varför tycker tjejer alltid negativt om sig själva osv? Skitfin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Omg. Jag tänkte "roligt att lägga upp ngt jag målat" men jag känner mig ju dålig nu ju xD Ni kan ju få en som inte är riktigt färdig än, lär väl lägga ner ett par dar till på den, när jag fått tillbaka den från min lärare. Btw, jag vet att det är en häst, kom inte på ngt annat att måla, och, jag vet att bilden är dålig, men skulle varit dåligare om jag försökt scanna in den. Varför tycker tjejer alltid negativt om sig själva osv? Skitfin! Haha :3 För att alla andra jämt ska vara så mycket bättre >.<? thx ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Den va awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Den va awesome thx ^^'''' roligt att några tkr det iaf :'o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Omg. Jag tänkte "roligt att lägga upp ngt jag målat" men jag känner mig ju dålig nu ju xD Ni kan ju få en som inte är riktigt färdig än, lär väl lägga ner ett par dar till på den, när jag fått tillbaka den från min lärare. Btw, jag vet att det är en häst, kom inte på ngt annat att måla, och, jag vet att bilden är dålig, men skulle varit dåligare om jag försökt scanna in den. OMFG IT'S A NEGATIVE HORSE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 http://www.coolbuddy.com/imgs/dragon.jpgJo visst... Du fick verkligen till det med skanningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Mina är så dåliga att jag kommer nog aldrig att visa upp dem här!samma här. Alla ritar så snyggt :) ajwan2bme: den va skitsnygg ju Redigerat 20 Februari 2009 av 360boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.