0013 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 200 Rupes fågeln tog mitt svärd och flög iväg med det. Vad ska jag göra???!!! Och var finns dom andra svärden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 När fågeln har tagit ens svärd så ska man gå till tjuv affären som är vid banken och där inne för man köpa tillbaka svärdet jag tror den öppnar klockan 10 på kvällen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 köp tillbaks den i curiosity shop.. razor sword får du när du gjort detta: uppgraderat svärdet till gilded sword i smedjan först(smält upp ugnen eller vad det är med varmt vatten.) nu ska du vinna goron racet för att få lite gold dust.. (måste vara vår) ge det till smedjan och dom uppgraderar det till razor sword :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Måste jag klara snowhead igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 nja.. när du går in i snowhead så kan du gå på plattan så kommer du direkt till bossen.. du behöver inte klara något i templet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Bossen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 den måste du klara men de e gamska enkelt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Åh nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Bossen är ju enkel det är ju bara att jaga honom som goron! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 ja, det är den enklaste jag mött hittills :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Åh nej Du kommer att bli tvungen att döda flera av bossarna både en och två och tre gånger om du vill ha alla prylar, hjärtbitar mm :). Det är därför det finns en sån där platta man kan gå in i efter att man klarat bossen första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Bossen är ju enkel det är ju bara att jaga honom som goron! :rolleyes: Wow! Det har jag aldrig tänkt på. Måste prova det nån gång. Fast det lär väl dröja, för jag har inte min N64 inkopplad nu och till GC har jag inte MM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg