mariowii Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Tjoo hejsan...fick xbox elite..+head set +lego idiana jones+kunfu panda...o konsolen va svart ( kontrollerna med) Några frågor. 1. vad är de för skillnad på ett vanligt o elite? 2. hur får man live...får man inte gratis typ 1 månad först? 3. hur ansluter ja te mitt trådlösa nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Tjoo hejsan...fick xbox elite..+head set +lego idiana jones+kunfu panda...o konsolen va svart ( kontrollerna med) Några frågor. 1. vad är de för skillnad på ett vanligt o elite? 2. hur får man live...får man inte gratis typ 1 månad först? 3. hur ansluter ja te mitt trådlösa nätverk? 1. om du menar premium som vanliga så: dubbelt så stor hdd, svart och man får med lite extra kablar.2.japp första månaden e gratis, anslutbara en nätverks kabel och gå te fliken xbox live och tryck på join xbox live. 3. köper en adapter, kostar typ 600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 men då måste man ha adaptern, för att kunna spela live..så de e inte nån i dee att man startar live accountet fören man har en sån ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 men då måste man ha adaptern, för att kunna spela live..så de e inte nån i dee att man startar live accountet fören man har en sån ???? kan någon detta? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 men då måste man ha adaptern, för att kunna spela live..så de e inte nån i dee att man startar live accountet fören man har en sån ???? kan någon detta? xD va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 men då måste man ha adaptern, för att kunna spela live..så de e inte nån idé att man startar live accountet fören man har en sån ???? kan någon detta? xD Om du ska köra trådlöst så är det bäst att köpa adaptern innan du startar din gratismånad, men ska du köra med ethernet kabel så är det bara att köra in den där bak, då behöver man inte köpa nåt heller och det blir lite mindre lagg tror jag eftersom den får informationen snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 ja ja gick en kort liten internet slad som går till routern...eller va f*n de e o xboxet.....men de e ju förkort slad...de e ju typ 1 rum emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Fattar knappt va du säger med alla stavfel :o Men om jag fattar rätt så fick du en sladd men den va för kort? Isåfall är det bara att köpa en längre, jag har sett 50 meterskablar och det borde ju räcka, kostar max 300kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Har för mig att typ 15m kostar runt 50:- på webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 det går med vanlig internet sladd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Tjoo hejsan...fick xbox elite..+head set +lego idiana jones+kunfu panda...o konsolen va svart ( kontrollerna med) Några frågor. 1. vad är de för skillnad på ett vanligt o elite? 2. hur får man live...får man inte gratis typ 1 månad först? 3. hur ansluter ja te mitt trådlösa nätverk? 1. Större HDD, annan färg, håller längre och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.