Hoppa till innehåll

Xbox Elite

mariowii

Rekommendera inlägg

Tjoo hejsan...fick xbox elite..+head set +lego idiana jones+kunfu panda...o konsolen va svart ( kontrollerna med)

Några frågor.

1. vad är de för skillnad på ett vanligt o elite?

2. hur får man live...får man inte gratis typ 1 månad först?

3. hur ansluter ja te mitt trådlösa nätverk?

1. om du menar premium som vanliga så: dubbelt så stor hdd, svart och man får med lite extra kablar.

2.japp första månaden e gratis, anslutbara en nätverks kabel och gå te fliken xbox live och tryck på join xbox live.

3. köper en adapter, kostar typ 600.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men då måste man ha adaptern, för att kunna spela live..så de e inte nån idé att man startar live accountet fören man har en sån ????

kan någon detta? xD

Om du ska köra trådlöst så är det bäst att köpa adaptern innan du startar din gratismånad, men ska du köra med ethernet kabel så är det bara att köra in den där bak, då behöver man inte köpa nåt heller och det blir lite mindre lagg tror jag eftersom den får informationen snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjoo hejsan...fick xbox elite..+head set +lego idiana jones+kunfu panda...o konsolen va svart ( kontrollerna med)

Några frågor.

1. vad är de för skillnad på ett vanligt o elite?

2. hur får man live...får man inte gratis typ 1 månad först?

3. hur ansluter ja te mitt trådlösa nätverk?

1. Större HDD, annan färg, håller längre och bättre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...