Apex Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Jo nu är det så att jag tänkte beställa denna http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=323200 från komplett.se Är det ett bra köp? Efter som jag inte är så jätte bra på just dator delar m.m så vill jag veta om den klarar dessa spel utan problem: World of Warcraft Dark messiah of mgiht and magic Counter strike source, Och andra spel med source motorn The elder scrolls oblivion Behöver inte klara dom på allra högsta inställningarna men iallafall på medium. Om ni vet ungefärlig FPS säg gärna det med. EDIT: Kommer för övrigt slänga in 2 gig extra ram i den om jag köper den. //Parkour Redigerat 27 December 2008 av Parkour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 den kommer klara dom spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 den kommer klara dom spelen.Bra, Man tackar för hjälpen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Datorn klarar spelen enkelt ^^ Varför slänga in två gig extra ram?? Redigerat 28 December 2008 av kalkyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Datorn klarar spelen enkelt ^^ Varför slänga in två gig extra ram?? Behöver mer ram om jag ska slänga in Vista på den. Eller köra lite nyare spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Datorn klarar spelen enkelt ^^ Varför slänga in två gig extra ram?? Behöver mer ram om jag ska slänga in Vista på den. Eller köra lite nyare spel Jag har den fast med 2 GB Ram klarar Crysis och lite anant roligt, kör dock XP. Vista är skit. Men som du sade 4 gb är mycket bättre för nyare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Datorn klarar spelen enkelt ^^ Varför slänga in två gig extra ram?? Behöver mer ram om jag ska slänga in Vista på den. Eller köra lite nyare spel Jag har den fast med 2 GB Ram klarar Crysis och lite anant roligt, kör dock XP. Vista är skit. Men som du sade 4 gb är mycket bättre för nyare spel. Hur går Crysis på den? Inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.