TilldaLove Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Tja every body :D Spelar någon Animal Crossing här elr? För jag behöver eran hjälp x) Jag vet att man kan få 99.999 bells genom att spola fram tiden osv. Men hur får man 1 billion bells? Om du kan svaret, svara gärna elr skicka medelande :D Min msn är [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Sätt in pengarna på banken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TilldaLove Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Sätt in pengarna på banken. Vadå sätt in pengarna på banken? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Hur man får 1 billion bells? Spara? Göra penga fusket om och om igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Sätt in pengarna på banken. Vadå sätt in pengarna på banken? o.O ja, vet du inte ens hur man sätter in pengarna på banken? suck... Redigerat 31 December 2008 av Dyas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg