Gäst ponta500 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 hej jag har just fått 700 kr i present kort på game jag undrar om ni kan tipsa mig om något spel jag borde köpa helst till ps2 eller pc ska hälst vara ett tricks spel alltså ett spel där du trickar med olika saker t.ex. skate board eller cykel eller springa och hoppa svara så snabbt det går är strässad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 http://www.gamepublic.com/top/ps2/ Eftersom vi inte vet någonting om din dator så går jag efter PS2 spel. SSX3 är väldigt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Du hade kunnat ta Guitar Hero 3. Redigerat 7 Januari 2009 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Burnout revenge eller Bunout 3 takedown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Borde inte denna tråd ligga i Playstation 2 forumet? Ontopic: Guitar hero 3. Edit: Några stavfel. Redigerat 7 Januari 2009 av Glassgubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 SSX Tony Hawk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 hej jag har just fått 700 kr i present kort på game jag undrar om ni kan tipsa mig om något spel jag borde köpa helst till ps2 eller pc ska hälst vara ett tricks spel alltså ett spel där du trickar med olika saker t.ex. skate board eller cykel eller springa och hoppa svara så snabbt det går är strässad. Shaun White om det finns, har hört att det är ruskigt svårt att bli bra.Annars, Guitar Hero! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 OCh det är ruskigt DÅLIGT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 kör guitar hero. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wacke Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Gillar du GTA - Vice City och San Andreas så är ju Vice City Stories ett givet köp. Jag fick mitt för tvåhundra spänn (hundranittinie då). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Du kan också köpa TNA Impact, om du gillar Wrestling-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 köp ssx 3 till ps2. SVIN KUL :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg