KuroKaktus Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hej. Jag och min vän söker ett bra bild program där man gör bilder. Vi vill inte ha: paint.NET eller photoshop. Så vet ni nåt bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 GIMP är typ det bästa gratis bildredigeringsprogrammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Det har vi funderat på. Är det så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Det är som photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Det är som photoshop.Nej... Det må vara likvärdigt för en vanlig hemanvändare, men det är inte som Photoshop på många sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Vill du verkligen ha ett bra bild program så är det Photoshop som gäller. GIMP må vara bra, men det är inte ens i närheten till allt du kan göra i Photoshop. Visst, det kostar men det är värt varenda öre. (Det är inte så svårt att fixa det gratis heller, jag lovar.) Redigerat 3 Januari 2009 av CrippLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Ja ni kan ju börja med gimp det kanske räcker för det ni tänkte använda det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Säger också photoshop, väldigt enkelt när man väl har lärt sig. Redigerat 3 Januari 2009 av Vwone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Och lära sig, tar inte mer än 2-3 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 GIMP är det enda programet som är gratis att ladda ner, om du inte laddar ner från en tanksida. Jag skulle föreslå GIMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.