ChipZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 GIMP är det bästa gratis(lagligt) programmet som finns och det slår i princip alla andra betalprogram förutom photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Själv tycker jag att det slåt Photoshop med råge (så länge man inte ska använda det för high-quality prints). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Rekomenderar Photoshop. Jag har det inte med jag satt och gjorde två bilder hos en kompis. Inga mästerverk men det var mina första. Jag lärde mig det efter 10-15 minuter. Gimp däremot har jag haft snart ett år och har bara hittat samma saker. Så jag rekomenderar stark Photoshop. Man måste ju inte köpa CS 4 det går ju bra med CS 3 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag röstar för gimp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.