Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 James Bond är bäst i Star Wars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Alla är lika ruttna. Ny trend, javisst. Orginellt, jag visst. Action, javisst. Fortfarande like tröligt att kolla på. Alla har ju sin smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 V och VI är dom bästa hittills.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 revenge off the sith kommer att vara den bästa :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 hittils är min lista: (väntar på trean :) ) 1. Episode V 2. Episode VI 3. Episode II 4. Episode V 5. Episode I jag tror trean kommer komma tvåa på min lista senare oj bblev lite fel där.. jag menar episodeIV på fjärde plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 1:an hittils,har inte sett 2:an än. Men liksom 3:an ska ju vara typ en blandning av Episode 4,5,6 och 1,2.Alltså jag menar att det kommer nog innehålla både Imperiet och CIS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 jag tror att den 3:dje kommer att vara bäst. men den sista är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) 2 an suger. Redigerat 6 Maj 2005 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Jag förstår inte hur man kan tycka att 2:an ens är bra. Det är den absolut sämsta! 1:an är till och med bättre! Det sämsta med 1:an är att den är så fjantig, bort med Jar Jar! Han förstör hela filmen! Det sämsta med 2:an var allt! Ingen Star Wars känsla i den.. Den/dom bästa är 5:an och 6:an kan inte säga det bättre själv!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 1:an och 5:an e bäst,har nu sätt 2:an,för mycket romantik,man får knappast se kriget.Det ända roliga i filmen e när man får se Yoda slåss.Förresten vet jag vad som kommer hända i trean,ska jag säga det? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) Nej, det skulle jag inte uppskatta om du gjorde... Den bästa filmen är (enligt mig) den sjätte, så mycke häftiga saker (monstret under Jabbas palats =D )... Den sämsta tycker jag är... The phantom menace (ettan)... Det var pinsamt att nämna den :cry: Redigerat 6 Maj 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.