Hoppa till innehåll

Wii Värt Pengarna


fillanderm
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, wii är värt pengarna. Själv har jag ett och tycker det är så roligt. Köp wii ;)

 

Spelen du ska ha är Super Smash bros brawl, Mario Kart Wii, Guitar hero 3 och Super Mario galaxy :D

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat av Pikachu456
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skaffade ett wii och sisådär 4tim efter jag köpte det så skaffa jag zelda twilight princes skitnice ända problemet e att jag inte får ha det i fred :P

 

nu behöver jag bara ett roligt spel till efterom jag nu fixa så jag har 700kvar

 

tack för alla svaren /MVH fillanderm

Redigerat av fillanderm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skaffade ett wii och sisådär 4tim efter jag köpte det så skaffa jag zelda twilight princes skitnice ända problemet e att jag inte får ha det i fred :P

 

nu behöver jag bara ett roligt spel till efterom jag nu fixa så jag har 700kvar

 

tack för alla svaren /MVH fillanderm

Då ska du köpa SSBB, Vanligt pris på spelet är något på 500.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

chippa ditt wii. kostar runt 700-1500 och då kan du ju ladda ner spel så att de blir billigare i längden ;)

Man känar som sagt var på det i längden, dock om wiit går sönder eller något annat konstigt med wiit skulle inträffa så gäller ingen försäkring. En kompis chippade sitt vanliga x-box för några år sen, 1 vecka senare var det nått skumt med cdläsarn. Han åkte in med det till affären han köpte det i och då sa dom att försäkringen inte gäller då man chippat wiit. Han hade då haft x-boxet i ca 1 vecka. Nu kunde han fixa det ändå med hjälp av kontakter, men tänk noga genom om det är värt att chippa ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa köp SSBB det är typ det bästa spelet! Men annars är ju Wii Fit och Animal Crossing kul om du har tid att spela mkt :P

SSBB är helt klart en av dem bästa wii spelen, fast det är ganska trist om du inte har någon att köra med + att det finns för många n00bs online som kör med ike, och om du är riktigt bra är det ganska svårt att möta någon jämlik om du kör 2v2 matcher mot randoms :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, Wii är inte värt 2500 kronor. Däremot runt 1500-2000 kronor. Xbox 360 som är mycket bättre är ju t.o.m billigare.

Kontrollerna är dyra de med. Men om du gillar barnspel etc. och tycker det är kul att spela spel där man själv måste sikta på målen etc. så är väl Wii din konsoll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

chippa ditt wii. kostar runt 700-1500 och då kan du ju ladda ner spel så att de blir billigare i längden ;)

Man känar som sagt var på det i längden, dock om wiit går sönder eller något annat konstigt med wiit skulle inträffa så gäller ingen försäkring. En kompis chippade sitt vanliga x-box för några år sen, 1 vecka senare var det nått skumt med cdläsarn. Han åkte in med det till affären han köpte det i och då sa dom att försäkringen inte gäller då man chippat wiit. Han hade då haft x-boxet i ca 1 vecka. Nu kunde han fixa det ändå med hjälp av kontakter, men tänk noga genom om det är värt att chippa ;)

 

Chippar man på en seriös firma får man garanti på att om konsolen pajjar pg.a. chippningen får du ett nytt chippat wii. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...