Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 vad gör ni på musiken?vi måste göra en dum låt, men alla(jag också) tycker att det jätte boooring så dem jobbiga personerna i klassen spelar på alla instrumentern och det låter fruktansvärt! :angry: :angry: händer det er? Citera
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Vi sjunger ganska bra låter..ibland barnsliga.. Men våran musik lärare e hel knäpp.. En i min klass går inte till Musiken mer ba för han e så knäpp. Citera
kkthxbye Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 jag spelar vanlig gitarr så musik är kul tycker jag... våran musik lärare är jätte bra men han ska sluta!!! Citera
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Musik är f*n löjlit förut sa en lärare till alla i klassen musik är bättre en era tv-spel o sånt alla börja skratta jag skrattade ihjäl mig Citera
Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Jag hatar att sjunga! Också måste vi det varje lektion. Citera
nikee Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 musik e det roligaste ämnet tycker fast vi har det inte nå mer efter 7 an :( Citera
Kebabmannen Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 musik e det roligaste ämnet tycker fast vi har det inte nå mer efter 7 an :( :angry: nja jag tycker inte det jag hatar att sjunga! Citera
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 jag spelar vanlig gitarr så musik är kul tycker jag... våran musik lärare är jätte bra men han ska sluta!!! öö..får ni spela instrument? Citera
Gäst 0012 Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 vi har dåliga musiker <_< därför gillar jag inte kan inte skolor ha nångång hip hop o sånt t.ex PIMP 50CENT inte bara dem där skiten <_< Citera
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Jätte tråkigt med musik... Vi har trasiga böker och jätte tråkiga sånger i dom... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.