ColdIce Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Tjaa vad tycker ni om spelet tycker et är ganka bra i allfall en 7-8 :D Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Tjaa vad tycker ni om spelet tycker et är ganka bra i allfall en 7-8 :DJag vet inte riktigt... det är ett lite annorlunda spel XD Citera
ColdIce Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Skrivet 29 December 2008 mmm det var lite mysko XD Citera
ArgSnickare Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Tjaa vad tycker ni om spelet tycker et är ganka bra i allfall en 7-8 :DJag vet inte riktigt... det är ett lite annorlunda spel XD det är ett väldigt annorlunda spel, har jag rätt när jag säger att det inte finns något liknande? :huh: 6/10 får det av mig, väldigt kul men man tröttnar för fort för att det ska vara värt 2 månadspengar Citera
Garone Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Kommer inte kunna testa det förrän det släpps för PC. ( I januari. ) Jag ser fram emot det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.