Uno Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 nån som känner igen det? Mina föräldrar är så j*vla dumma så man kan inte tro att det är sant! som idag t ex. Mina föräldrar bestämmer vad jag ska spela. Alltså att inte jag får bestämma det! dom tvingar ner mig i sängen kl. 8 på VARDAGAR och 9. på HELGER! Jag blir så j*vla förbannad! om jag bara kunde skulle jag slå til dom... :angry: öhh jag går och lägger mig ungefär 03:00 på helg och lov men vardagar 23:00 och jag e bara 12 år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 men tur att jag har min riktiga farsa (glömde skriva det, var så förbannad då...) och där får jag göra typ vad jag vill. men jag får bara vara där på helgerna av min mamma o låtsaspappa. :angry: Fy F*n det är så himla oschyst!Prata med din riktiga pappa om det här eller din mamma! Så kan det ju inte vara. En pojke som snart är en tonåring måste väl vara uppe längre och spela vilka spel han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 mina föräldrar är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 alla föräldrar måste vara ganska bra iallafall.... jag älskar mina föräldrar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jgamer.. Hur gammal e du? och j0hn din nolla.. Att behöva lägga sig kl 8 på vardagar tar jag som förolämpning och det låter inte proffsigt... Lägga sig kl 8 förolämpning? Okej?Trunks detta är bara min åsikt, jag har själv haft det så, en period så tyckte jag att mamma var skit jobbig, men sen började jag tänka! Men jag vet inte vad du har för relation med din mamma, du kanske inte ens tycker om henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag älskar mina föräldrar men det är jobbigt när dem brukar säga till mig du får inte spela acition spel som är för 15 år t.ex CS fast ibland bryr jag mig inte jag spelar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag blir ibland arga när dom sätter mig i arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 men tur att jag har min riktiga farsa (glömde skriva det, var så förbannad då...) och där får jag göra typ vad jag vill. men jag får bara vara där på helgerna av min mamma o låtsaspappa. :angry: men jag skulle aldrig slå mina föräldrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (GodisGrabben @ 04/04-2004 15:22:04) nån som känner igen det? Mina föräldrar är så j*vla dumma så man kan inte tro att det är sant! som idag t ex. Mina föräldrar bestämmer vad jag ska spela. Alltså att inte jag får bestämma det! dom tvingar ner mig i sängen kl. 8 på VARDAGAR och 9. på HELGER! Jag blir så j*vla förbannad! om jag bara kunde skulle jag slå til dom... :angry: öhh jag går och lägger mig ungefär 03:00 på helg och lov men vardagar 23:00 och jag e bara 12 år :P Hmm, får jag bara fråga, vf tjänar du på att gå och lägga dig klockan TRE på helger och lov? Och till huvudfrågan: Har en kompis som har det ungefär på samma sätt.. Men vad händer om du säger emot dina föräldrar då? Försök snacka med dom och säg att du inte är 7 år längre.. Du är snart tonåring och borde få börja bestämma lite mer själv och dom kan inte sätta upp regler för allt. Kolla när dina kompisar får gå och lägga sig och så, och säg det till dina föräldrar. Lite tips ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 JGamer: Jag är 11 år och jag får lägga mig 2 timmar efter dig så du borde ta ett snack med dina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jgamer.. Hur gammal e du? och j0hn din nolla.. Att behöva lägga sig kl 8 på vardagar tar jag som förolämpning och det låter inte proffsigt... jag håller med!det låter inte proffsigt :angry: <_< det är för tidigt att lägga sig då!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Tur att min morsa inte bryr sej så mycke om när ja lägger mej. Men hon e så jobbi me spel att ja knappt får spela sjuårs spel :( Får du bara speal mulle meck o så lr? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.