JonteFire2 Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Skrivet 29 December 2008 (redigerat) jo, jag hittade den förut och brände den men det funkade och köra den i dvd.n sen.. vilka videor funkar? jag kanske inte gjorde rätt när jag brände, har hört att det tar 15-20 minuter att bränna men det tog bara 5 minuter PS: Vi brände mycket filmer innan och då använde vi DVD+R-skivor, och jag använde DVD-RW nu när jag brände.. Kan det ha nått med det att göra? Redigerat 30 December 2008 av JonteFire2 Citera
JonteFire2 Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Skrivet 31 December 2008 någon som vet? :( Citera
Fuzioner Skrivet 31 December 2008 Rapport Skrivet 31 December 2008 Högerklicka på filen och öppna/öppna mapp ? extrahera sedan filmen och bränn :) Citera
JonteFire2 Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2009 Men jag fattar inte!!! :angry: Det funkar att spela filmen på datan men inte på DVD'n!!! Varför? Vi har ju för f*n bränt dvd filmer förut och dem funkar utmärkt i våra dvdspelare!!!!! :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.