Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 vad ska man göra i mermalair banan jag har klarat det där där man ska kasta meloner som Patrik i hålen och den där när man ska hjälpa barnacleboy att kasta meloner på tornen så elströmmen kommer tillbaka i dom.... vad ska jag göra nu?? hjälp mig!! jag har köpt detta spel i spanien och jag vill komma vidare jätte mycket!!!! :(
CubeMaster Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 jaa det funkar trpr jag det är bara om det kommer från en annan kontinent tror jag? annas så finns det och köpa
CubeMaster Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 nee det får du välja på spelet språket alltså förmodligen
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 I så fall är det nog inget fel men jag skulle nog bara köpa från Sverige.
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 för det första så har inte Sponge bob square pants battle for bikini-bottom kommit till Sverige än... och för det andra så var hela fodralet och spelet på engelska jag behövde inte välja språk eller nåt sånt!
Nyllet Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 (redigerat) Tryck HÄR och se om du kan hitta någon hjälp Redigerat 6 April 2004 av Nyllet
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Skrivet 9 April 2004 Vart Köpte du Sponge bob Sqoure pants
Rekommendera inlägg