Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 GH: Wourld TourGH: MettalicaGH:Greatest HitsEtt riktigt bra köp!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) Hade gärna tagit bild. Men jag köpte det över internet Portal 2 Redigerat 2 Juli 2013 av V0LFI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Varför har du laptop ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Varför har du laptop ?Drf jag bodde på flera ställen förut. Och lätt att lana hos polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Drf jag bodde på flera ställen förut. Och lätt att lana hos polare. Vad har du för laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 (redigerat) Vad har du för laptop?Den börjar bli gammal nu ;P // SKA HITTA MODELL O BILD Redigerat 3 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2013 (redigerat) Vad har du för laptop?Den börjar bli gammal nu ;P // SKA HITTA MODELL O BILD Fast vit. ASUS K53SD // Den tål rätt mycket, utom mobilt bredband och starta upp med xboxkontroll i usb'n (får bluescreeen). Helt okey gaming laptop år 2011-2012 kanske Beror på om man hostar minecraft eller ej. Maxade skyrim förut, maxade nästan alla spel. Redigerat 4 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 12 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2013 Köpte mig Fallout: New Vegas då jag endast spelat det genom andra onämnbara medel förut. Alltid trevligt när Steam servrarna faktiskt funkar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2013 Köpte mig Fallout: New Vegas då jag endast spelat det genom andra onämnbara medel förut.[bILD] Alltid trevligt när Steam servrarna faktiskt funkar Jag köpte detta jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 2 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2013 Band hero 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2013 Pocket Monsters Silver, Gold och Crystal.Sorry för sne bild 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.