Musten Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Alla ni som ska köpa NTW tro mig när jag säger att ni inte kommer att bli besvikna, CAI och BAI är mycket smartare och det finns knappt några bugs, slagen är otroliga, jag brukade köra ETW med högsta inställningarna och nu kör jag NTW med högsta inställningarna och skillnaden är enorm.Enligt amazon ska det dimpa ner i brevlådan imorgon. Edit: Sorry, tänkte inte på dubbelinlägg. Edit: Vafan, trippelinlägg. Någon mod får gärna merga mina 3 senaste inlägg. Redigerat 16 Mars 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Måste verkligen hitta min sladd till datorn nu, vill ta kort på mitt nya Xbox 360 Elite, mass effect 2, forza motorsport 3, pure och sist o sämst lego batman! ;D Pics coming soon in this inlägg! Redigerat 6 Mars 2010 av DeathMetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Köpte precis tillägget Knothole Island till Fable 2. Kan tyvärr inte ta nån bild då jag köpte det med microsoft points, så hoppas ni inte blir för sura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 http://i50.tinypic.com/34grnkn.jpg Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Nice där COW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Imorgon får jag X-Men Origins Wolverine till Wii.Tar kort på det och två nya spel till :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 köpte brothers in arms 2 global front till min ipod. riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Beställde nyss Batman: AA från Webhallen, tar bild när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Yay ultra kass webcam bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 http://upload.snelhest.org/images/100318Batman_001.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Vafan äre för tidning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.