asabrasa Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 jag fick falout 3 idag och jag undrar en grej. när man spelar så plockar man ju på sig en massa skräp och jag undrar kan man använda skräpet till att göra egna vapen eller kan man bara sälja dem. har för mig att jag har läst någonstans att man kan göra egna vapen. för att göra detta simpelt så undar jag om man kan göra enga vapen? annars vad använder man skräpet till? Citera
Garone Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 jag fick falout 3 idag och jag undrar en grej. när man spelar så plockar man ju på sig en massa skräp och jag undrar kan man använda skräpet till att göra egna vapen eller kan man bara sälja dem. har för mig att jag har läst någonstans att man kan göra egna vapen. för att göra detta simpelt så undar jag om man kan göra enga vapen? annars vad använder man skräpet till? Först och främst för att kunna göra egna vapen måste du ha 'schematics' som kan hittas och köpas runt om i världen. Annars kan du använda skräpet som ammunition om du bygger en Rock-it Launcher. Citera
asabrasa Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Skrivet 29 December 2008 ok då vet jag tack Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.