KuroKaktus Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Hej alla dota spelare. Jag undrar vilken som är din favorit dota? Min är wow dota. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Om jag inte misstar mig så är dota något slags mod till wc3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Defense of the Ancients är en typ av wc3, ja, tvivlar på att jacob_96 vet detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Defense of the Ancients är en typ av wc3, ja, tvivlar på att jacob_96 vet dettaFinns det inte nån Wow DotA då? Alltså en sorts DotA med Wow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Tror nog han frågar vad du gillar för private server spel. T.ex. Dota, Private server Tibia, Private server Wow, Private server Runescape (:o)osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 dotA är en map till wc3 tft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Det finns olika Dotar på WC3, inte bara EN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Som acquot sa. Det finns massa dota. Det är en map på wc3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Det finns olika Dotar på WC3, inte bara EN.Det finns väl massa olika versioner av dotA, men det är fortfarande bara EN map Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Det finns olika Dotar på WC3, inte bara EN.Det finns väl massa olika versioner av dotA, men det är fortfarande bara EN map varje version är en map :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Det finns olika Dotar på WC3, inte bara EN. Det finns väl massa olika versioner av dotA, men det är fortfarande bara EN map varje version är en map :) ja, men varje version "bygger" på samma map Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg