laynus Skrivet 18 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 (redigerat) Designen är uppdaterat! feedback tack! länk fall du inte orkar kolla på första inlägget Redigerat 18 April 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Designen är uppdaterat! feedback tack!Det va då f*n va du ska byta design hela tiden, och vad jag har fattat så har du inte gjort layouten själv? Du vill ha feedback på någon annans layout? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 18 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Designen är uppdaterat! feedback tack!Det va då f*n va du ska byta design hela tiden, och vad jag har fattat så har du inte gjort layouten själv? Du vill ha feedback på någon annans layout? Asså jag använder layuten som är gratis men den är snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Designen är uppdaterat! feedback tack! Det va då f*n va du ska byta design hela tiden, och vad jag har fattat så har du inte gjort layouten själv? Du vill ha feedback på någon annans layout? Asså jag använder layuten som är gratis men den är snygg. Ni borde hålla kvar vid en layout någon gång, hittills har ni bara skaffat ny layout med trasiga länkar, oändrad text mm, skrivit att allting kommer snart osv och sedan bytt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Just nu håller länkarna på att fixas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Men lägg ner skiten, NÄSTAN Inget som är gjort med gratis templates blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Just nu håller länkarna på att fixas!Du måste jobba ganska söligt i så fall, länkarna är dem samma sen igår kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Japp jag var inte inne så mycket igår kväll men nu funkar kontakta oss! Jobbar på att fixa lite innehåll också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Inte för att jag kan göra bättre men det blir bara fulare och fulare, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Nu är det inte speciellt snyggt. Sätt dig ner och tänk igenom vad du ska ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) Inget nytt på 6 dagar nu... Kom igen. Redigerat 25 April 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.