💬
Logga in
Fuska.se

Det Bästa Actionspelet Till Xbox 360 Ever?

26 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag hittade inte någon sån här tråd, men om det redan finns en så kan ni gärna för mig anmäla den.

Ja, vilket är då det bästa. Jag tog dom som jag trodde var populärast men längst ner finns alternativet "annat". Jag röstar inte än för jag har inte prövat Gears of War som såg väldigt rolig ut på trailern. Men hittills tycker jag The Orange Box.

Så, rösta och diskutera!

Senast ändrad:

SR 2

Nivå 8 · Veteranfuskare

Först står det bästa actionspelet sen står det actionspel med bäst story, hur ska du ha det? The Orange Box är inte ett spel förresten, det är en box med fem stycken.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

SR 2

Hehe, håller med faktiskt.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

oj då, där blev det lite fel. Det ändrar jag.

Nivå 6 · Fuskare

Halo 3

Nivå 13 · Mästerfuskare

Saints row 2

Nivå 5 · Fuskare

gta4 fråga inte varför ¬¬

Nivå 5 · Fuskare

Gears of War 1/2

Nivå 11 · Veteranfuskare

Bioshock

31 Dec 2008

Måste nog vara gears of war.

Nivå 8 · Veteranfuskare

BioShock håller lätt högst klass.

Nivå 3 · Lärling

Halo 3

Nivå 1 · Novis

Jadu, det är en ganska stor skillnad på dessa spel. Min röst gick iallafall till Halo 3, men jag skulle helt klart kunna rösta på flera spel då jag inte har någon vidare "nummer ett". :)

Förresten finns det nog inget spel som är bäst, utan snarare spel som folk favoriserar mer än andra. ^^

Senast ändrad:

1 Jan 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Call of Duty 4 måste jag säga, jag gillar alla dom andra men enligt mig är CoD 4 skjutspelet med stort S.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jadu, det är en ganska stor skillnad på dessa spel.

Man kan ändå jämföra själva spelkvalitén.
2 Jan 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jadu, det är en ganska stor skillnad på dessa spel. Min röst gick iallafall till Halo 3, men jag skulle helt klart kunna rösta på flera spel då jag inte har någon vidare "nummer ett". :)

Förresten finns det nog inget spel som är bäst, utan snarare spel som folk favoriserar mer än andra. ^^

Exakt som han säger, finns inga spel som är "bäst". Alla tycker ju olika. :) Fast jag tog GoW.

Nivå 4 · Lärling

helt klart cod 4, men cod world at war var ju VÄLDIGT bra också :lol:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jadu, det är en ganska stor skillnad på dessa spel.

Man kan ändå jämföra själva spelkvalitén.

Självklart. Men ett spel kan vara perfekt på vissa kanter medan det är en besvikelse på andra. Vi tycker ju alla olika förstås, nån kan tycka om spelkvalitén medan den andre inte gör det etc.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Har inte spelat så många av dom där så det får bli Gta Iv.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in