fadyman Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hej jag vill köpa en nätverksadapter till mitt ps2 men jag vet inte var... jag har redan frågat på¨EB games men dom har inte det spelet. Jag bor i mamö så jag vill ha ett stälöle som är i malmö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 www.google.se googla nätverksadapter, ta nån nätbutik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fadyman Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 helst inte en nätbutik för det blir dyrare för man betalar porto som e minst 100 kr för den väger mkt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Haha nej det blir oftast lika billigt som i affären. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Clas & Ohlson eller ElGiganten. De bör ha dessa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Hej jag vill köpa en nätverksadapter till mitt ps2 men jag vet inte var... jag har redan frågat på¨EB games men dom har inte det spelet. Jag bor i mamö så jag vill ha ett stälöle som är i malmöVilket ps2 har du?det slimmade eller det vanliga? Det slimmade har en inbyggd nätverksadapter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg