Gm4n Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Tjena tjena hur står det till? Tänkte skaffa mig Cod 5 till 360 lr pc vet inte än. Framförallt för att kunna spela online och även för att kunna spela nazi zomibes. Men undrar om det är många som spelar Nazi Zombies live? För inge kul om man inte har någon/några att spela med, roligast om man är fyra pers^^ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Tjena tjena hur står det till? Tänkte skaffa mig Cod 5 till 360 lr pc vet inte än. Framförallt för att kunna spela online och även för att kunna spela nazi zomibes. Men undrar om det är många som spelar Nazi Zombies live? För inge kul om man inte har någon/några att spela med, roligast om man är fyra pers^^ :P Ja, det är ganska många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Okej så om man bestämmer sig för att spela nazi zombies online så är det vanligt att man får spela med andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Ja men du måsta klara kampanjen innan du kan spela nazi zombies. Redigerat 3 Januari 2009 av hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jo det vet jag redan :student: men undrade bara för jag när jag spelat klart vill jag gärna kunna lira zombie :gitarr: tack för svaret :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.