Gäst Glassgubben Skrivet 30 December 2008 Rapport Skrivet 30 December 2008 Funkar Rockband instrumenten till guitar hero world tour och tvärtom?
Gäst Mangekyoucake Skrivet 30 December 2008 Rapport Skrivet 30 December 2008 www.guitarhero.com Välj din konsoll, ta sedan "Compability test" Så ser du! Hittar du inte så kan jag skicka länk. Skriv vilken konsoll xD
Gäst Mangekyoucake Skrivet 30 December 2008 Rapport Skrivet 30 December 2008 Bara för det så hittar jag inte det testet, men jag vet iallafall detta. Guitar Hero III; Endast GH3 gitarren dårå. GHWT; Rock Band trummor, mic. (Och GH3 gitarren + sina egna instrument) Rockband; Endast sina egna instrument.
Gäst Glassgubben Skrivet 30 December 2008 Rapport Skrivet 30 December 2008 Men asså jag har rockband och jag undrar om mina rockband instrument fungerar till guitar hero world tour? Allla instrumenten asså?
Gäst Mangekyoucake Skrivet 30 December 2008 Rapport Skrivet 30 December 2008 Men asså jag har rockband och jag undrar om mina rockband instrument fungerar till guitar hero world tour? Allla instrumenten asså? Ja, förutom Gitarren har jag för mig.
Rekommendera inlägg