TiredRacoon Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 :o Garone och wAcko får man ju inte glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Är inte wacko bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Är inte wacko bannad? Användaren wAcko är bannad men wAcko's spöke är fortfarande bland oss :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Är inte wacko bannad? Användaren wAcko är bannad men wAcko's spöke är fortfarande bland oss :o Creeepy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Garone Fality MovieMe Raptomex RHCP är min kompletta lista. (So far.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Som vanligt så är jag helt bortglömd. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 du är inte ensam :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Kuddmannen för att han hjälpte mig mkt när jag var ny. Men han har varit riktigt mkt inaktiv på sistone :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Ingen ha tagit mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 MovieMe - En utav dem mer vettiga personerna på forumet, som inte går och gör omröstningar om vilken teddybjörn man har och som aldrig kommer med onödiga inlägg. TheWho (När han var medlem) - Samma anledningar som MovieMe. Även om han bara var 13 (Eller var det 12) så var han faktiskt smartare än dem flesta 18-åringarna här och kom alltid med skarpa och smarta inlägg. Fishmaster - Måste vara en utav den bästa debatteraren jag nånsin sett. Han inte bara motbevisade dem religösa, utan tryckte ner dem mot marken och fortsatte att trycka och trycka. Och även under alla omständigheter så lyckades han behålla sin komiska stil, som gjorde hans inlägg väldigt läsvärdiga. Soad Token - Samma anledningar som Fishmaster. Var väldigt intressant att läsa faktan han postade. Och även om dem religösa vägrade övertygas, så gav han aldrig upp. Har tyvärr inte vart så aktiv i dator och tvspels-forumen, så jag kan inte nämna någon därifrån då jag inte har sett deras poster (Wacko t.ex, har hört att han har vart väldigt hjälpsam med datorer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 OMG varför är wacko bannad? Han som var en så bra fuskare. Röstar på Garone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Äh, rösta på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.