sampsons Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Jag är kär i en tjej som heter Emelie. Jag önskar at hon var kär i mig också. Emelie heter något annat. För om jag sa henes riktiga namn så skule klassen reta mig. Kan jag få tips Redigerat 30 December 2008 av Tottos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 hjälp med vad? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag är kär i en tjej som heter Emelie. Jag önskar at hon var kär i mig också. Emelie heter något annat. För om jag sa henes riktiga namn så skule klassen reta mig. Kan jag få tips inte mitt starkaste ämne men visa att du är intresserand,kanske? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Jag är kär i en tjej som heter Emelie. Jag önskar at hon var kär i mig också. Emelie heter något annat. För om jag sa henes riktiga namn så skule klassen reta mig. Kan jag få tips Ett tips är ju att kommunicera med henne och inte bara drömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 varför i all värld ska du säga hennes riktiga namn så de retar dig? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 varför i all värld ska du säga hennes riktiga namn så de retar dig? :mellow: Du bör seriöst börja lära dig läsa. Försök vara extra trevlig mot henne. När hon redovisar sitt upp ordentligt och försök verkligen visa att du lyssnar. Ställ bara inte frågor hon kanske tycker det är jobbigt, folk brukar inte gilla att t ex redovisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 varför i all värld ska du säga hennes riktiga namn så de retar dig? :mellow: Du bör seriöst börja lära dig läsa. Försök vara extra trevlig mot henne. När hon redovisar sitt upp ordentligt och försök verkligen visa att du lyssnar. Ställ bara inte frågor hon kanske tycker det är jobbigt, folk brukar inte gilla att t ex redovisa. han förklarar som en sköldpadda, tror du jag förstår det?+ du har missuppfattat hela skiten ,"DENSMARTE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Diskutera med henne, och få bra kontakt. Så kommer allt lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Ställ dig inte in och var inte som du tror att hon vill att du ska vara, för då får hon aldrig respekt för dig och får hon inte respekt för dig kan hon aldrig bli kär i dig. Så ja, försök vara dig själv så gott det går, även fast jag vet att det är i princip omöjligt till en början :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.