aggebagge Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Har köpt två trådlösa gamepads men lyckas inte ansluta dom till wii kontrollen. Har någon haft något liknande problem är jag tacksam för hjälp. Har provat allt tror jag.... Har köpt två trådlösa gamepads men lyckas inte ansluta dom till wii kontrollen. Har någon haft något liknande problem är jag tacksam för hjälp. Har provat allt tror jag.... märket är Logic3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Semlan Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Har köpt två trådlösa gamepads men lyckas inte ansluta dom till wii kontrollen. Har någon haft något liknande problem är jag tacksam för hjälp. Har provat allt tror jag.... märket är Logic3 Har samma problem, byter till en med kabel så snart det blir vardag. Men kanske någon har tips på vad man kan göra???? :( :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Trådlös gamepad? En sådan här? http://ecx.images-amazon.com/images/I/3166CV0PMKL._SL500_AA280_.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aggebagge Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Trådlös gamepad? En sådan här? http://ecx.images-amazon.com/images/I/3166CV0PMKL._SL500_AA280_.jpg sorry är lite mycket knappar på datorn här här kommer bilden och svaret nej så här ser våran ut men dom ser ganska lika ut tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 OK, verkar vara en trådlös Classic Controller. Vet inte så mycket om dem, så jag kan nog inte hjälpa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aggebagge Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 synd men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 antar att man pluggar in den på wii kontrollen, kan du vara mer exakt på vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 På handkontrollen på bilden som JosJuice uploadade vet jag att man kan ställa in kanaler. Är det inte samma på hankontrollen som på flurpen man stoppar i wiit funkar det inte. Vet inte hur det är på den där, men det är det enda jag kan tänka mig som är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Köp nintndos produkter istället, den kanske är lite obekvämare men det fungerar i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.