Windnoob Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 RED RING OF DEATH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tände xboxen idag och vips en ruta system fel blablabla. vad ska jag göra nu :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Haha lol. Skicka in den till Repair center i Tyskland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 och så måste du svara >.< hahaha hur gör jag det, hur ska jag börja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Gå in på microsofts suport hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Stackars.... R.I.P windnoobs xbox 360 :cry: En tyst minut också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Öhh har hört att man kan typ ta en handduk runt den eller nått och lämna den på i 10min (Kommer inte ihåg exakt hur det var) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Öhh har hört att man kan typ ta en handduk runt den eller nått och lämna den på i 10min (Kommer inte ihåg exakt hur det var) http://www.gametrailers.com/player/usermovies/93227.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Har du garanti kvar? Isf rätt enkelt vad som ska göras. En sak man kan göra om man inte har garanti kvar är att montera isär boxen, ta av kylflänsarna etc, slå igång den och låt den stå igång. Finns ett överhettningsskydd i 360 och när det paseras resetas den i princip. Funkat för ganska många men det är ju alltid lite av en chansning :) Är inte sådär jätte insatt i 360 längre eftersom jag inte har kvar mitt sen ett bra tag tillbaka men googla lite på det så kanske du hittar lite mer info för jag har säkert glömt någon viktig detalj. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 tack för alla svar grabbar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Om du har garanti kan du bara ringa microsoft låta dem fixa den, så behöver du inte oroa dig..Annars är det väl runt 900:- för reparationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 köpte den av syrras kille >.< vettefan om han har kvitto kvar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Öhh har hört att man kan typ ta en handduk runt den eller nått och lämna den på i 10min (Kommer inte ihåg exakt hur det var) Man ska inte göra towel trick, det funkar för stunden men förstör bara xboxet mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg