Hoppa till innehåll

f*n I h*lvete!


Windnoob

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Antingen har du väl gjort towel trick eller så hade du inte RROD dvs att 3 lampor lyste.

Vad betyder egentligen att 3 lampor lyser??? Det hände för mig, och jag stängde av och drog ut sladdarna, sen satte jag tillbaxs dem, sen funkade det...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Öhh har hört att man kan typ ta en handduk runt den eller nått och lämna den på i 10min (Kommer inte ihåg exakt hur det var)

Man ska inte göra towel trick, det funkar för stunden men förstör bara xboxet mer.

 

Sorry, visste inte.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du garanti kvar? Isf rätt enkelt vad som ska göras. En sak man kan göra om man inte har garanti kvar är att montera isär boxen, ta av kylflänsarna etc, slå igång den och låt den stå igång. Finns ett överhettningsskydd i 360 och när det paseras resetas den i princip. Funkat för ganska många men det är ju alltid lite av en chansning :) Är inte sådär jätte insatt i 360 längre eftersom jag inte har kvar mitt sen ett bra tag tillbaka men googla lite på det så kanske du hittar lite mer info för jag har säkert glömt någon viktig detalj. Lycka till!

Om han öppnar xboxen så har han inte någon garanti kvar längre, eftersom det sitter en garantilapp innanför frontpanelen, så om den tas bort så ryker hans garanti också. :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öhh har hört att man kan typ ta en handduk runt den eller nått och lämna den på i 10min (Kommer inte ihåg exakt hur det var)

 

Man ska inte göra towel trick, det funkar för stunden men förstör bara xboxet mer.

 

Sorry, visste inte.

 

Det var inte för att skälla på dig, bara för att säga åt andra att dom inte ska göra det om det händer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

jag har INTE gjorde towel trick, det kom 3 lampor på ring of light saken, RÖDA också, korrekterade sladdarna, nej inte fel på dom. kom upp en ruta system fel på alla möjliga språk ¬¬

Kanske skriva vad det stog på engelska?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...