quest Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 jag fattar ingenting jag har precis fixat Css till min dator via skiva och så står det steam.exe(main exception): unable to load steam.dll skulle behöva hjälp. jag tror det är många som har detta problem. steam.exe(main exception): unable to load steam.dll steam.exe(main exception): unable to load steam.dll steam.exe(main exception): unable to load steam.dll steam.exe(main exception): unable to load steam.dll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Haru du peer-guardian? Sökte på google så var problemet att dom hade det. BTW, Så är det här i fel forum, Det ska vara i Dator forumet eller half-life,half-life 2 och dess moddar som counter-strike (eller vad det heter XD) Redigerat 31 December 2008 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) asså jag har ett sätt men vet ej om det hjälper: Ctrl+Alt+Delete gå in på procceser eller program och tryck på steam exe. och avsluta procces.(eller prog.) Och sen gå in på steam igen. Om det inte går så uninstal css och steam och instalera igen. ;) Redigerat 5 Januari 2009 av patrikking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Flyttar till rätt forum. Rekommenderar dig att ta hjälp av steams support. https://support.steampowered.com/ Sök först bland hjälpen, funkar inte det så kan du kontakta steams support. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg