swagzter Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Hejsan! För ganska länge sedan så hade jag en hemsida, nämligen TheXboxWorld.se.nu .. Nu har jag bestämmt mig för att lägga upp sidan igen och att den ska vara uppdaterad! Ja jag vet, sidan är gjord i programmet wysiwyg Web Builder men tro inte att jag är någon liten NooB som inte kan nånting om kodning i html och css, för det kan jag bara att jag inte riktigt orkar ta tag i att bygga en riktig mall... I det här programmet använder jag även mycket kodning, bara inte LIKA mycket. Jag tycker inte riktigt att det spelar roll om en hemsida är gjort i ett program (Ej helt egenkodat) utan jag tycker att det är sidan som räknas (Om den inte är gjord i t.ex FreeWebs där det BARA är att skriva in sin text, här gör man ju dock mycket annat det vill säga att man jobbar med att ladda upp till ftp-servrar med clienter som t.ex Core-Ftp, man sätter in alla bilder och man skapar sina egna bilder i t.ex Photoshop m.m) Är det fin och bra så bryr jag mig inte med andra ord ;: ... Hoppas ni gillar sidan och förstår vad jag nyss skrev, och inte direkt börjar klaga MvH Alexander P13!!! :P LÄNK: ...http://TheXboxWorld.se.nu/... (Vänligen läs igenom texten innan ni klagar på texten i source-filen "Made in WYSIWYG Web Builder"! :D) Redigerat 1 Januari 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Ingen bryr sig om du använt WYSIWYG Web Builder, Frontpage eller Microsoft Word för den delen- Men vi bryr oss om hur sidan blev. Blir sidan dålig kan vi säga "Nja, prova att koda det och det själv" eller "Kanske du skulle prova att arbeta med något program". Den här sidan ser ganska konkret ut till sättet, men jag tycker att du har en hel del att arbeta på Utseendevis, och designvis. Du kan ta en paus från själva hemsideskapandet och fokusera mer på det utseendemässiga istället, och träna dig upp på den delen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Tack för kommentaren, MovieMe :P ... Mmm jag tänkte nu göra en tråd här i forumet och fråga om någon kan göra en riktigt fin logga högst upp på min hemsida (där det står TheXbox360World)... MvH Alexander P13! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Men <_<, måste du göra en fuska.se kopia som handlar om xbox 360? Du får ju tänka på också att folk inte går in på din sida när det finns stora svenska fusk-sidor som t.ex Fuska.se och fuska.nu. Redigerat 2 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Denna sida har han haft länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Denna sida har han haft länge.Vet, men inte längre än fuska.se och fuska.nu, Om man ska få sin sida populär måste man väl göra nått det inte finns 1000tals sidor om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Denna sida har han haft länge.Vet, men inte längre än fuska.se och fuska.nu, Om man ska få sin sida populär måste man väl göra nått det inte finns 1000tals sidor om? Nix, helt fel. Det duger att du gör en tjänst som är bättre än de som redan finns tillgängliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Mmm jag har också tänkt på hur många professionella recension-skribenter eller kända spelhemsidor det finns... Men om man börjar såhär så är det ju större chans att jag tillexempel skulle kunna ha en av dedär "stora sidorna" i framtiden ... Hur tror du annars att fuska.se o .nu m.m blev kända, jag tror inte bara att det gjorde en hemsida och sen efter en vecka så hade dom flera tusen medlemar?? MvH Alexander P13! Redigerat 2 Januari 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Två av dina recensioner är ju stulna från FZ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hmmm, känns som att sidan är för lite. Och liknar mycket Fz.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Mmm jag har också tänkt på hur många professionella recension-skribenter eller kända spelhemsidor det finns... Men om man börjar såhär så är det ju större chans att jag tillexempel skulle kunna ha en av dedär "stora sidorna" i framtiden ... Hur tror du annars att fuska.se o .nu m.m blev kända, jag tror inte bara att det gjorde en hemsida och sen efter en vecka så hade dom flera tusen medlemar?? MvH Alexander P13!Nej, men Fuska.nu och Fuska.se (iallafall Fuska.nu, kan inte Fuska.se's historia, lol) var bland de första på fuskfronten. När Fuska.nu startade 1996 så tror jag inte att internet övervällde av liknande fusksajter? Det stämmer dock att Fuska.nu inte hade flera tusen medlemmar efter en vecka, tror inte det var först FL-net blev sponsor 2002 som det började hända saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Lägg in fler recensioner och kommande spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.