Hoppa till innehåll

Www.thexboxworld.se.nu

swagzter

Rekommendera inlägg

Hejsan!

För ganska länge sedan så hade jag en hemsida, nämligen TheXboxWorld.se.nu .. Nu har jag bestämmt mig för att lägga upp sidan igen och att den ska vara uppdaterad! Ja jag vet, sidan är gjord i programmet wysiwyg Web Builder men tro inte att jag är någon liten NooB som inte kan nånting om kodning i html och css, för det kan jag bara att jag inte riktigt orkar ta tag i att bygga en riktig mall... I det här programmet använder jag även mycket kodning, bara inte LIKA mycket. Jag tycker inte riktigt att det spelar roll om en hemsida är gjort i ett program (Ej helt egenkodat) utan jag tycker att det är sidan som räknas (Om den inte är gjord i t.ex FreeWebs där det BARA är att skriva in sin text, här gör man ju dock mycket annat det vill säga att man jobbar med att ladda upp till ftp-servrar med clienter som t.ex Core-Ftp, man sätter in alla bilder och man skapar sina egna bilder i t.ex Photoshop m.m) Är det fin och bra så bryr jag mig inte med andra ord ;: ... Hoppas ni gillar sidan och förstår vad jag nyss skrev, och inte direkt börjar klaga MvH Alexander P13!!! :P

LÄNK: ...http://TheXboxWorld.se.nu/...

(Vänligen läs igenom texten innan ni klagar på texten i source-filen "Made in WYSIWYG Web Builder"! :D)

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen bryr sig om du använt WYSIWYG Web Builder, Frontpage eller Microsoft Word för den delen- Men vi bryr oss om hur sidan blev. Blir sidan dålig kan vi säga "Nja, prova att koda det och det själv" eller "Kanske du skulle prova att arbeta med något program".

Den här sidan ser ganska konkret ut till sättet, men jag tycker att du har en hel del att arbeta på Utseendevis, och designvis. Du kan ta en paus från själva hemsideskapandet och fokusera mer på det utseendemässiga istället, och träna dig upp på den delen också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Men <_<, måste du göra en fuska.se kopia som handlar om xbox 360?

Du får ju tänka på också att folk inte går in på din sida när det finns stora svenska fusk-sidor som t.ex Fuska.se och fuska.nu.

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Denna sida har han haft länge.

Vet, men inte längre än fuska.se och fuska.nu, Om man ska få sin sida populär måste man väl göra nått det inte finns 1000tals sidor om?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna sida har han haft länge.

Vet, men inte längre än fuska.se och fuska.nu, Om man ska få sin sida populär måste man väl göra nått det inte finns 1000tals sidor om?

Nix, helt fel. Det duger att du gör en tjänst som är bättre än de som redan finns tillgängliga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm jag har också tänkt på hur många professionella recension-skribenter eller kända spelhemsidor det finns... Men om man börjar såhär så är det ju större chans att jag tillexempel skulle kunna ha en av dedär "stora sidorna" i framtiden ... Hur tror du annars att fuska.se o .nu m.m blev kända, jag tror inte bara att det gjorde en hemsida och sen efter en vecka så hade dom flera tusen medlemar?? MvH Alexander P13!

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm jag har också tänkt på hur många professionella recension-skribenter eller kända spelhemsidor det finns... Men om man börjar såhär så är det ju större chans att jag tillexempel skulle kunna ha en av dedär "stora sidorna" i framtiden ... Hur tror du annars att fuska.se o .nu m.m blev kända, jag tror inte bara att det gjorde en hemsida och sen efter en vecka så hade dom flera tusen medlemar?? MvH Alexander P13!

Nej, men Fuska.nu och Fuska.se (iallafall Fuska.nu, kan inte Fuska.se's historia, lol) var bland de första på fuskfronten. När Fuska.nu startade 1996 så tror jag inte att internet övervällde av liknande fusksajter?

Det stämmer dock att Fuska.nu inte hade flera tusen medlemmar efter en vecka, tror inte det var först FL-net blev sponsor 2002 som det började hända saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...