SoulOfDeath Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Var finns Pikachu, Oddish, och Staryu i pokémon Crystal? Var håller Raikou och Entei mest till? Om du kan svaret så PM:a mej.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Pikachu går att få i Route 2 och Kantos Game Corner. Staryu kan du få genom att fiska i Route 34. Oddish finns i Route 24, 25 och Ilex Forest, men bara på natten. Raikou och Entei är i hela Jotho (inte Kanto), men inte i hav, sjöar eller grottor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 För att du ska fånga ngn av hundarna ska du låta dem komma till dig och inte tvärtom. Det är hemligheten som precis blev avslöjad :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Vad menar du med att dom ska komma till mej? Ska jag inte leta efter dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 dom byter plats varje gång du går till en ny route och stad. Det bästa sättet är att gå ut och in från en route, efter inte så länge så möter du en ska du få se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Kommer dom när jag letar i gräset eller syns dom som människorna i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Du måste leta i gräset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 enligt rykterna är det lättast att hitta dem vid lake of rage, men jag vet inte om och varför det skulle vara sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg