cloudwoud Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) hejsan allesammans! Ja jag skulle behöva en bra guide på svenska eller om någon här på fuska skulle kunna förklara hur man lägger till nya scripts eller botar. jag har kollat lite men har f*n inte fått de att funkar. Redigerat 2 Januari 2009 av antee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Förstår inte heller hur man får scripts till Rsbot. Saken är ju det att jag är bra polare med skaparen av rsbot (svensk) och ska be han hjälpa mig. Men han är inte inne på msn ofta :( Hjälper dig när jag fått hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) http://www.rsbot.org/mybb/showthread.php?tid=3 > Står väl hur man lägger till script där. 3. How to save .java files kolla där ;) Redigerat 2 Januari 2009 av PaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Allt du behöver står på forumet (som tyvärr är nere just nu, har förhoppningar om att ha flyttat iallafall tills på måndag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) ´Kopiera koderna i kod - fönstret på Rsbot sidan. Kopiera den till wordpad eller liknande, och spara den som det står att man ska i scriptet, (Det står namnet nånstanns i koden) som t.ex. TAIOWcutter.java Eller Tenac'sGuildMiner.java och så vidare, och spara som ett textdokument i Rsbot>Scripts. Sen compilar du alla filer, och så borde det funka. Redigerat 15 Februari 2009 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg