bronkis Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Karak 8 pikes Lanck heter min =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChunLi Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Karak - Azgal Ochniard , Marauder Rank 40 rr 38 Full anni, snart Senti.. ;) Guild : Nightfall Garor Karak-Azgal Kommer sedan levla en Slayer som antaligen kommer heta Smeket på samma server. Men det roliga är ju att jag mött dig på azgal! Och jag spöade dig.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Karak - Azgal Ochniard , Marauder Rank 40 rr 38 Full anni, snart Senti.. ;) Guild : Nightfall Garor Karak-Azgal Kommer sedan levla en Slayer som antaligen kommer heta Smeket på samma server. Men det roliga är ju att jag mött dig på azgal! Och jag spöade dig.. :) Troll-sense tingeling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.