Hoppa till innehåll

Vägen Till 99 Firemaking - Frutus


Frank
 Dela

Rekommendera inlägg

Botta är dumt. Man kan ju få sin gubbe borttagen... Men få hjälp av andra är en helt annan sak. Några spelare går bara och hugger ved som dom sen säljer för en billig peng till dig...

Nejdu, om jagex kommer på dej att du bottar blir du bara bannd 10 DAGAR om man är P2P. Om man är F2P så finns det en risk att man blir perm. Inte alltid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Botta är dumt. Man kan ju få sin gubbe borttagen... Men få hjälp av andra är en helt annan sak. Några spelare går bara och hugger ved som dom sen säljer för en billig peng till dig...

Nejdu, om jagex kommer på dej att du bottar blir du bara bannd 10 DAGAR om man är P2P. Om man är F2P så finns det en risk att man blir perm. Inte alltid.

 

ok...

Men borde inte en mouserecorder fungera till dom saker som inte flyttar på sig?

Som man orkar ju inte alltig sitta kvar vid datorn när ens gubbe går till banken. Då är det ju lättare att få sin gubbe att gå till banken och tillbaka automatiskt. Sen sköter man resten själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svar:

 

Spenderat:

Runt 3,5m

 

Bot?

Klart som f*n. Palla manuellt ;) Drog 1-80 manuellt.

 

Inte uppdaterat:

Vart upptagen. Sätter på botten... NU!

 

 

De som vill vara med i listan, skriv era RS namn i PM så skriver jag era fuska.se namn här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svar:

 

Spenderat:

Runt 3,5m

 

Bot?

Klart som f*n. Palla manuellt ;) Drog 1-80 manuellt.

 

Inte uppdaterat:

Vart upptagen. Sätter på botten... NU!

 

 

De som vill vara med i listan, skriv era RS namn i PM så skriver jag era fuska.se namn här.

Vad köper/behöver du då? Har jag enough level så är jag med (non member).

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...