unix Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Botta är dumt. Man kan ju få sin gubbe borttagen... Men få hjälp av andra är en helt annan sak. Några spelare går bara och hugger ved som dom sen säljer för en billig peng till dig... Nejdu, om jagex kommer på dej att du bottar blir du bara bannd 10 DAGAR om man är P2P. Om man är F2P så finns det en risk att man blir perm. Inte alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Botta är dumt. Man kan ju få sin gubbe borttagen... Men få hjälp av andra är en helt annan sak. Några spelare går bara och hugger ved som dom sen säljer för en billig peng till dig... Nejdu, om jagex kommer på dej att du bottar blir du bara bannd 10 DAGAR om man är P2P. Om man är F2P så finns det en risk att man blir perm. Inte alltid. ok...Men borde inte en mouserecorder fungera till dom saker som inte flyttar på sig? Som man orkar ju inte alltig sitta kvar vid datorn när ens gubbe går till banken. Då är det ju lättare att få sin gubbe att gå till banken och tillbaka automatiskt. Sen sköter man resten själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 lol FM som är den enklaste skillen att fixa 99 i. Fixa lvl 80 FM. Köp magic logs för 50M, sedan så drar du bara igång en bot. That's it! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 lol FM som är den enklaste skillen att fixa 99 i. Fixa lvl 80 FM. Köp magic logs för 50M, sedan så drar du bara igång en bot. That's it! Fletching actually. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Svar: Spenderat: Runt 3,5m Bot? Klart som f*n. Palla manuellt ;) Drog 1-80 manuellt. Inte uppdaterat: Vart upptagen. Sätter på botten... NU! De som vill vara med i listan, skriv era RS namn i PM så skriver jag era fuska.se namn här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 lol FM som är den enklaste skillen att fixa 99 i. Fixa lvl 80 FM. Köp magic logs för 50M, sedan så drar du bara igång en bot. That's it! Fletching actually. ;) Jag skulle vilja säga Cooking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Svar: Spenderat: Runt 3,5m Bot? Klart som f*n. Palla manuellt ;) Drog 1-80 manuellt. Inte uppdaterat: Vart upptagen. Sätter på botten... NU! De som vill vara med i listan, skriv era RS namn i PM så skriver jag era fuska.se namn här. Vad köper/behöver du då? Har jag enough level så är jag med (non member). Redigerat 3 Januari 2009 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Vill bara hålla tråden uppe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Vilken bot använder ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Vilken bot använder ni? RSBOT riktigt bra! http://www.fuska.se/forum/Bot_banker_anti_...om-t114372.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Använder RSBOT ja. Men de sista levlarna gör jag manuellt :P Ny lvl - 86! http://i40.photobucket.com/albums/e222/SBTK/frutus86fm.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Använder RSBOT ja. Men de sista levlarna gör jag manuellt :P Ny lvl - 86! http://i40.photobucket.com/albums/e222/SBTK/frutus86fm.png Grattis. Själv håller jag på med 90 fishing. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg