Musten Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Återupptagit Battlefield 2 efter att ha hittat det igen under min säng. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Spelar CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Spelar CS Lol, gjorde jag också för 5 min sen på Xbox. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Fable 2, det suger dock balle men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Spelar titan quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 gick precis upp i lvl på mw2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Går upp i rank på Aliens vs Predator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Spelar lite av Battlefield 2142 demot i väntan på spelen jag precis beställt. (BF1942+RTR, BFV, BF2142+NS) Blev grymt sugen på att spela dom men hittade inte CD-nycklarna så beställer dom igen (förutom 2142 som jag aldrig haft förut). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Lirat Venetica hela natten. Trodde det skulle vara rättså dåligt och hade tänkt att ta bort det innan jag ens hade testat det men det var faktiskt roligt :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Lirat Venetica hela natten. Trodde det skulle vara rättså dåligt och hade tänkt att ta bort det innan jag ens hade testat det men det var faktiskt roligt :).På tyska? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Kör igenom CoD4 campaignen på hardned(stavning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Lirat Venetica hela natten. Trodde det skulle vara rättså dåligt och hade tänkt att ta bort det innan jag ens hade testat det men det var faktiskt roligt :).På tyska? :huh: eng såklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.