zazaza Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Spelar halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Försöker döda Crawmerax the Invincible på egen hand i Borderlands. Det går inte. Jag tror inte att det är meningen att det ska gå ensam :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Försöker döda Crawmerax the Invincible på egen hand i Borderlands. Det går inte. Jag tror inte att det är meningen att det ska gå ensam :P Kör du på Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Försöker döda Crawmerax the Invincible på egen hand i Borderlands. Det går inte. Jag tror inte att det är meningen att det ska gå ensam :P Kör du på Xbox 360? Yes siree. Jag lär nog snart hämta min kompis med moddade vapen, hahahahahahaha!!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Väntar på att få mitt Heavy Rain!! får de nog på måndag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Försöker döda Crawmerax the Invincible på egen hand i Borderlands. Det går inte. Jag tror inte att det är meningen att det ska gå ensam :P Kör du på Xbox 360? Yes siree. Jag lär nog snart hämta min kompis med moddade vapen, hahahahahahaha!!!! :evil: Kk, jag lirar på PC så jag kan i allafall inte hjälpa. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Spelat ganska mycket Mw2 den senaste tiden, här kommer en video. ;) ( Jag är lKiiNGl ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Spelat ganska mycket Mw2 den senaste tiden, här kommer en video. ;) ( Jag är lKiiNGl ) Du är inte lite bra! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Spelat ganska mycket Mw2 den senaste tiden, här kommer en video. ;) ( Jag är lKiiNGl ) Du är inte lite bra! B) fan vad pro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Vann en trophie på Heavy Rain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Spelat ganska mycket Mw2 den senaste tiden, här kommer en video. ;) ( Jag är lKiiNGl ) Grym video ! Du som gjort den ? [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Spelat ganska mycket Mw2 den senaste tiden, här kommer en video. ;) ( Jag är lKiiNGl ) Du är inte lite bra! B) fan vad pro! Han skulle aldrig kunna göra det där om det inte var SL. Då skulle han blivit nedspreyad, då hade han inte varit "pro" längre. Vem som helst kan spela bra i en Sniper lobby. Joinade faktiskt hans match och det första som händer är att jag får 3 kills på en rond. Så svårt är det. Justja, lan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.