Proccito Skrivet 9 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2014 Lel, Teemo är inte gay ^^ Finns extremt många mer champions som är mycket mer.som vilka? ontopic: försöker komma lära mig spela Jinx på riktigt...går sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2014 som vilka? ontopic: försöker komma lära mig spela Jinx på riktigt...går sådär...Taric och Ezreal. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 19 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2014 Spelar dead Space 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2014 Rapport Dela Skrivet 6 April 2014 Spelade precis med lagkamrater och motståndare som inte förstår hur man avslutar ett League of Legends-game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 6 April 2014 Rapport Dela Skrivet 6 April 2014 (redigerat) Spelade precis med lagkamrater och motståndare som inte förstår hur man avslutar ett League of Legends-game på den servern hamnar du. Redigerat 6 April 2014 av EpixaRises Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joholand Skrivet 7 April 2014 Rapport Dela Skrivet 7 April 2014 Haha, kan låta trist men för tillfället har jag fastnat för ett enkelt kanin skutt spel på min surfplatta. enkelt men ändå svårt... och addikterande. jump&run heter det, spelar på iPadden men tror spelet finns för android me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 7 April 2014 Rapport Dela Skrivet 7 April 2014 2048, behöver jag säga mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 April 2014 Rapport Dela Skrivet 7 April 2014 image.jpg på den servern hamnar du.De flamar inte, de är bara efterblivna. Ontopic, försöker köpa alla runor jag behöver till lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 De flamar inte, de är bara efterblivna. Ontopic, försöker köpa alla runor jag behöver till lolmen åååhh han menade ju dig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 (redigerat) men åååhh han menade ju dig -.-Misstänkte det, men jag var för osäker.Och jag har aldrig flamat under en match. Redigerat 8 April 2014 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 Kom nyligen upp i rank på league dock inget intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 April 2014 Rapport Dela Skrivet 9 April 2014 Kom nyligen upp i rank på league dock inget intressant.Divisions- eller levelrank? Behöver bara 4IP kvar innan jag har köpt de runor jag behöver, samt insåg att det är väldigt lätt att vända en lol-match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.