Proccito Skrivet 9 Mars 2014 Rapport Skrivet 9 Mars 2014 Lel, Teemo är inte gay ^^ Finns extremt många mer champions som är mycket mer.som vilka? ontopic: försöker komma lära mig spela Jinx på riktigt...går sådär... Citera
Draghguggwhor Skrivet 9 Mars 2014 Rapport Skrivet 9 Mars 2014 som vilka? ontopic: försöker komma lära mig spela Jinx på riktigt...går sådär...Taric och Ezreal. 2 Citera
Proccito Skrivet 6 April 2014 Rapport Skrivet 6 April 2014 Spelade precis med lagkamrater och motståndare som inte förstår hur man avslutar ett League of Legends-game Citera
ArcticEmpire Skrivet 6 April 2014 Rapport Skrivet 6 April 2014 (redigerat) Spelade precis med lagkamrater och motståndare som inte förstår hur man avslutar ett League of Legends-game på den servern hamnar du. Redigerat 6 April 2014 av EpixaRises Citera
Joholand Skrivet 7 April 2014 Rapport Skrivet 7 April 2014 Haha, kan låta trist men för tillfället har jag fastnat för ett enkelt kanin skutt spel på min surfplatta. enkelt men ändå svårt... och addikterande. jump&run heter det, spelar på iPadden men tror spelet finns för android me. Citera
Proccito Skrivet 7 April 2014 Rapport Skrivet 7 April 2014 image.jpg på den servern hamnar du.De flamar inte, de är bara efterblivna. Ontopic, försöker köpa alla runor jag behöver till lol Citera
Musten Skrivet 8 April 2014 Rapport Skrivet 8 April 2014 De flamar inte, de är bara efterblivna. Ontopic, försöker köpa alla runor jag behöver till lolmen åååhh han menade ju dig -.- Citera
Proccito Skrivet 8 April 2014 Rapport Skrivet 8 April 2014 (redigerat) men åååhh han menade ju dig -.-Misstänkte det, men jag var för osäker.Och jag har aldrig flamat under en match. Redigerat 8 April 2014 av Proccito Citera
ArcticEmpire Skrivet 8 April 2014 Rapport Skrivet 8 April 2014 Kom nyligen upp i rank på league dock inget intressant. Citera
Proccito Skrivet 9 April 2014 Rapport Skrivet 9 April 2014 Kom nyligen upp i rank på league dock inget intressant.Divisions- eller levelrank? Behöver bara 4IP kvar innan jag har köpt de runor jag behöver, samt insåg att det är väldigt lätt att vända en lol-match. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.