Gäst DarkLight Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Försöker köra igenom RE5 på Normal, fixade det spelet på Veteran och snart blir det profesionell! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Försöker ta achvivments(stavning) på tf2 som scout. TF2 FTW! Ska spela tf2 med min polare :) Steam namn? bergqvist9 Ska spela pcw på cs xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Funderar på att skaffa The Hunter som en viss Garone snackade om. Läste om det förut innan de hade releasat, trodde inte de skulle fullfölja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Levlar min mage i WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Tar över kontrollpunkter i tf2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Skrattar galet åt min kompis som fått rrod. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Skrattar galet åt min kompis som fått rrod. =DShysst! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Spelar Half-Life 2: Episode One för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Funderar på att skaffa The Hunter som en viss Garone snackade om. Läste om det förut innan de hade releasat, trodde inte de skulle fullfölja det. Laddar ner det just nu, tänkte skaffa det för ett tag sen, men det blev något krux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Testade nyss spela Crysis men tydligen så klarar inte mitt internet av det mera.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Har testa The Hunter nu, fan ganska coolt lir de där. Gillar idén av spelet. Tar så jävla mycket tålamod dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) Har testa The Hunter nu, fan ganska coolt lir de där. Gillar idén av spelet. Tar så jävla mycket tålamod dock. Fixade också demo (eller beta eller vad man nu ska kalla det). Ska testa det senare, det verkar skoj. :) Redigerat 17 Januari 2010 av Jote Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.