DubbelD Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 kör säsong på NBA 2k7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 lönnmördar alla vakter jag kan se i Assassins Creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Slaktar på Halo 3 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 äger 55or på cod4 och sniprar några gubbar på far cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Gör uppdrag i det ack så roliga GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Går igenom COD4 på Veteran för lite achievement :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Går igenom COD4 på Veteran för lite achievement :) Du får det att låta enkelt. Det är ju ändå ganska svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Går igenom COD4 på Veteran för lite achievement :) Du får det att låta enkelt. Det är ju ändå ganska svårt. Jo tack är är sjukt jobbigt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 äter upp en brinnade sallamander och får eldkrafter i The Maw. råka slänga ut min dossa genom ett fönster ;: pga av att jag spelade en version av tetris och mitt fönster råkade vara öppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Dödar fortfarande survivors i Left 4 Dead :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Klarat CoD4 på Veteran och försöker nu förgäves få Miles High Club achievement <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) Klarat CoD4 på Veteran och försöker nu förgäves få Mile High Club achievement <_< Haha, det är enkelt när man kan det. Kolla guider på Youtube och lär dig precis när och var du ska kasta dina smoke grenades bara. Redigerat 11 April 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.