Husko Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Har nördat MW2 eftersom det är dubbel XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 spelade precis klart episod 3 på alan wake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Jag skulle fånga Moltres på mitt SS, men jag flydde :P ;PPppP;PpPppPPPp;PPpppPP? Asså, inte med mening :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Dödar onda blåa drakar med min episka kniv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Vilket spel? Själv utforskar jag en öde ö i lost in blue 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 spelar Skate 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Springer fram och tillbaka i väntan på att ägg ska kläckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Springer fram och tillbaka i väntan på att ägg ska kläckas...Det är nästan omöjligt att få shinys i ägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 springer omkring i skogen med ficklampa och blir jagad av obehagliga män med yxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Springer fram och tillbaka i väntan på att ägg ska kläckas...Det är nästan omöjligt att få shinys i ägg. Jo vet, men försöker även få någon med bra nature/IVs och ability :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 (redigerat) Slaktar spaniorer i Resident evil 4. Men jag hatar när ashley ALLTID säger: "Leon! you pervet" Skjuter henne i arslet när hon säger så! ^^ men hon säger inte your pervert men hon e ganska pervertisk i slutet. Då sliper jag henne... Skulle vara kul att se henne lasrad bland laser delen, Fy fan vad den delen e nice! ^^ Tillbaka till ämnet: Spelar lite gamla spel som jag körde för. They give me good flashback killz!^^ Redigerat 30 Maj 2010 av jakuln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool2day Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 har inget spel jag gillar men letar efter ett bra spel jag kan gilla B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.