swagzter Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Kör lite Dungeons and Dragons, bättre än vad jag trodde. Gratis är det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) Kör mirrors edge.Skit kul,men det blir lite jobbigt :( . Redigerat 29 Juli 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Picross-time.net igen. Plats 46, och än är det fan inte över D< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Gjorde Alien Swarm Gameplay för ungefär 3-6 timmar sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Igår råkade jag döda halva KG i AS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Runescape B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Tror jag ska ta och beställa mig ett litet 360 Slim. Fan vad jag suger. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Tror jag ska ta och beställa mig ett litet 360 Slim. Fan vad jag suger. D: Köp PS3, det är vad riktiga män använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Tror jag ska ta och beställa mig ett litet 360 Slim. Fan vad jag suger. D: Köp PS3, det är vad riktiga män använder. Nej, usch nej. Visst skäms jag över att använda Microsoft-produkter, man aldrig i livet att jag går över till Sony. OT så tänkte jag gräva fram nån gammal konsol från källaren och leka lite. Vi får se vad det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Tror jag ska ta och beställa mig ett litet 360 Slim. Fan vad jag suger. D: Köp PS3, det är vad riktiga män använder. Nej, usch nej. Visst skäms jag över att använda Microsoft-produkter, man aldrig i livet att jag går över till Sony. OT så tänkte jag gräva fram nån gammal konsol från källaren och leka lite. Vi får se vad det blir. Justin Bieber har XBOX >:( så blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 (redigerat) Tror jag ska ta och beställa mig ett litet 360 Slim. Fan vad jag suger. D: Köp PS3, det är vad riktiga män använder. Nej, usch nej. Visst skäms jag över att använda Microsoft-produkter, man aldrig i livet att jag går över till Sony. OT så tänkte jag gräva fram nån gammal konsol från källaren och leka lite. Vi får se vad det blir. Justin Bieber har XBOX >:( så blä. Han har säkert ett PS3 också, det svinet. Men nu har jag i alla fall tagit fram mitt original-Xbox från källaren, för jag vill minsann spela Silent Hill 2 och Deus Ex: Invisible Wars (jo, det är bra). OKEJ, Silent Hill 2 på svåraste svårighetsgraden + svåraste nivån på pusslen. (Varför kan man inte ställa in det sistnämnda i andra spel? Det är ju genialt) Redigerat 30 Juli 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Tror jag ska ta och beställa mig ett litet 360 Slim. Fan vad jag suger. D: Köp PS3, det är vad riktiga män använder. Nej, usch nej. Visst skäms jag över att använda Microsoft-produkter, man aldrig i livet att jag går över till Sony. OT så tänkte jag gräva fram nån gammal konsol från källaren och leka lite. Vi får se vad det blir. Justin Bieber har XBOX >:( så blä. Han har säkert ett PS3 också, det svinet. Men nu har jag i alla fall tagit fram mitt original-Xbox från källaren, för jag vill minsann spela Silent Hill 2 och Deus Ex: Invisible Wars (jo, det är bra). OKEJ, Silent Hill 2 på svåraste svårighetsgraden + svåraste nivån på pusslen. (Varför kan man inte ställa in det sistnämnda i andra spel? Det är ju genialt) Har också Silent Hill 2 te Xbox <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.