GamesDean Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Lirar skate 3,asnice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Har börjat spela Overlord 2. Ganska skönt spel. Fast ettan är bättre :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Har börjat spela Overlord 2. Ganska skönt spel. Fast ettan är bättre :/ Aldrig prövat det, borde jag skaffa det lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Har börjat spela Overlord 2. Ganska skönt spel. Fast ettan är bättre :/ Aldrig prövat det, borde jag skaffa det lr? Absolut, ett av de bästa spelen på 360 imo. Legendary mode är dessutom SKITsvårt på ett sånt där underbart skönt sätt, även om det inte hade behövt vara DLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Har börjat spela Overlord 2. Ganska skönt spel. Fast ettan är bättre :/ Aldrig prövat det, borde jag skaffa det lr? Absolut, ett av de bästa spelen på 360 imo. Legendary mode är dessutom SKITsvårt på ett sånt där underbart skönt sätt, även om det inte hade behövt vara DLC. Okay, kanske skaffar det senare nån gång. Man får väl se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Tog upp Guitar Hero 5 och rockade loss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Kör min nyvunna Pagani Zonda LM Race Car '01 i Gran Turismo 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Sneakar runt i Splinter Cell conviction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 samlar achievements på tf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Spelade SnD i mw2. 3 matcher i rad möttes jag av WH:ers... Redigerat 14 Augusti 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Fortsatt hjärnskrynklande i SH2. Seriöst, detta pussel är så uppfuckat dumt att jag vill se om ni kan lösa det över huvud taget. Det är en låst dörr man ska öppna genom att skriva in en fyrsiffrig kombination på en liten knappsats med nummer från 1-9, ni kan tänka er hur det ser ut. Detta är vad man får för ledtråd till vad koden är: The pin number this month is "T". Last month it was "X" and before that it was "Z." But what are they going to do next month? That's all they can express with 4 numbers. Det är allt. Lös skiten. AHA-ögonblicket infinner sig definitivt här. Redigerat 14 Augusti 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Fortsatt hjärnskrynklande i SH2. Seriöst, detta pussel är så uppfuckat dumt att jag vill se om ni kan lösa det över huvud taget. Det är en låst dörr man ska öppna genom att skriva in en fyrsiffrig kombination på en liten knappsats med nummer från 1-9, ni kan tänka er hur det ser ut. Detta är vad man får för ledtråd till vad koden är: The pin number this month is "T". Last month it was "X" and before that it was "Z." But what are they going to do next month? That's all they can express with 4 numbers. Det är allt. Lös skiten. AHA-ögonblicket infinner sig definitivt här. kolla på gamefaqs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.