Fruktnystan Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Började om på Silent Hill 2 Inner Fears, kommer inte ihåg hur man gör i början i staden. :( Gtfo failman. Craftar sönder min hjärna i IU. Lyckades, nu drar jag runt i woodside apartment och försöker komma ihåg vad man skulle göra. :( Dra i en jävla massa dörrar, hitta grejer, använda grejer, må fysiskt dåligt över att se PH stå bakom det där jävla gallret, träffa Eddie, träffa Angela, hitta mynten och lösa myntpusslet, slåss mot PH, sticka därifrån. Det är vad man gör där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Började om på Silent Hill 2 Inner Fears, kommer inte ihåg hur man gör i början i staden. :( Gtfo failman. Craftar sönder min hjärna i IU. Lyckades, nu drar jag runt i woodside apartment och försöker komma ihåg vad man skulle göra. :( Dra i en jävla massa dörrar, hitta grejer, använda grejer, må fysiskt dåligt över att se PH stå bakom det där jävla gallret, träffa Eddie, träffa Angela, hitta mynten och lösa myntpusslet, slåss mot PH, sticka därifrån. Det är vad man gör där. Psykiskt skulle jag säga, men antar att det var det du var ute efter^^Men ohja, en tämligen obehaglig upplevelse. Förmodligen en av de värsta stunderna i spelet faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Började om på Silent Hill 2 Inner Fears, kommer inte ihåg hur man gör i början i staden. :( Gtfo failman. Craftar sönder min hjärna i IU. Lyckades, nu drar jag runt i woodside apartment och försöker komma ihåg vad man skulle göra. :( Dra i en jävla massa dörrar, hitta grejer, använda grejer, må fysiskt dåligt över att se PH stå bakom det där jävla gallret, träffa Eddie, träffa Angela, hitta mynten och lösa myntpusslet, slåss mot PH, sticka därifrån. Det är vad man gör där. Psykiskt skulle jag säga, men antar att det var det du var ute efter^^Men ohja, en tämligen obehaglig upplevelse. Förmodligen en av de värsta stunderna i spelet faktiskt. Vem är PH? :o Hoppas det är en svin snygg tjej.. eller en hund/katt, men varför skulle ni slå tjejer? Är de sånt ni tänder på? Huh? HUH?! ÄRE SÅNT!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Kör MW2 och Red Alert 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Har nyss spelat igenom Oblivion: Shivering Isles. Nog den tråkigaste expansionen jag någonsin har spelat till något spel, det enda man gör i den är att springa runt i grottor typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Psykiskt skulle jag säga, men antar att det var det du var ute efter^^Men ohja, en tämligen obehaglig upplevelse. Förmodligen en av de värsta stunderna i spelet faktiskt. Nej, väldigt väldigt fysiskt indeed. Finns enligt mig tre saker mer obehagliga än det i spelet, alla i Toluca Prison (hatar det jävla stället). Spoilertime. Det första är det stora rummet med galgen, och skriket när man löst pusslet däri, och ljudet av hovarna man kan höra. Det andra är inne på toaletterna när sista toalettstallet är låst. Man knackar på det, men inget svar. När man går fram till utgången hör man ett skrik så obehagligt att jag seriöst bara vill slänga ut teven genom fönstret. Sist och värst är de osynliga monstren i de låsta fängelsecellerna. De gör hemska, hemska ljud hela tiden, är som sagt osynliga, kan inte skada en och deras dödsskrik är olikt alla andra fienders i spelet. Och så siktar James upp i taket på cellen (som man ju inte kan gå in i) när han skjuter dem, varpå de verkar ramlar ner på golvet. Vafan liksom. Sistnämnda styggelser kan beskådas här, med dumma WTF-kommentarer: Vem är PH? :o Hoppas det är en svin snygg tjej.. eller en hund/katt, men varför skulle ni slå tjejer? Är de sånt ni tänder på? Huh? HUH?! ÄRE SÅNT!? *palmface* Pyramid Head. För fan. Har nyss spelat igenom Oblivion: Shivering Isles. Nog den tråkigaste expansionen jag någonsin har spelat till något spel, det enda man gör i den är att springa runt i grottor typ. Det är det man gör i Oblivion. Försök hitta alla skallarna och ge dem till döingarna på den där fina kullen. Necromancing-spells ftw. Redigerat 17 Augusti 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 *text*...hade fan förträngt Toluca Prison. :( I synnerhet toalettbåset. OnT: Ska fanimej damma av gamle Mount&Blade: Warband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Lirar igenom Starcraft II kampanjen igen, lika kul nu som det var första gången ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Inte spelat på ett par dagar nu. Men ska nog kanske lira lite Guitar Hero på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 (redigerat) Tidigare idag försökte jag klara Guitar battle vs Lue på hard, men misslyckades. Jag åker alltid ut på att han får in massa sånadära som gör att "tonerna" blinkar hela tiden. =/ Just nu undrar jag om man ska köpa Borderlands då det bara kostar 10 euro just nu. Är de värt att köpa? Är spelet roligt? Annars så tror jag att jag ska köra Splinter Cell Conviction. Redigerat 18 Augusti 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Tidigare idag försökte jag klara Guitar battle vs Lue på hard, men misslyckades. Jag åker alltid ut på att han får in massa sånadära som gör att "tonerna" blinkar hela tiden. =/ Just nu undrar jag om man ska köpa Borderlands då det bara kostar 10 euro just nu. Är de värt att köpa? Är spelet roligt? Annars så tror jag att jag ska köra Splinter Cell Conviction. Ja, Borderlands är ett av fjolårets bästa spel. Hårdkärnar Infinite Undiscovery. Den jäveln börjar nu, efter ~105 timmar, ge med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 PS3an funkar äntligen varit sönder sen i julas, YLoD, sedan gick Blu-ray spelaren sönder, så man fick laga den med Så nu äre adjöss slim och välkommen 60GB :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.