360Xbox Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Laddade ner Quantum Theory, skitdåligt spel. Bara en Gears of War ripoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Försökte klara speed achievement på näst sista uppdraget på Starcraft II, man skulle klara det på under 25 minuter. Jag klarade det på 25 minuter ock 10 sekunder. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Funderar på om jag ska köpa naughty bear ler sniper ghost warrior.Naughty bear verkade vara så sjukt bra.Tills jag testade det, sämsta spelet ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Jag sitter och spelar Mother 3/ Earthbound 2 på mitt ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Jag sitter och spelar Mother 3/ Earthbound 2 på mitt ds. Oh yeh. Fortsätt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Har tänkt försöka mig på Nothing Special achievementen på Left 4 Dead imorgon. Kan en glitch. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Har tänkt försöka mig på Nothing Special achievementen på Left 4 Dead imorgon. Kan en glitch. ;) Fan, den behöver jag med :c Göra tillsammans? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Har tänkt försöka mig på Nothing Special achievementen på Left 4 Dead imorgon. Kan en glitch. ;) Fan, den behöver jag med :c Göra tillsammans? :D Jo, vi kan nog det. Försökte själv och det gick inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Spelar Postal 2 <3 Varför? För att det är ett av världens genom tiderna bästa spel. Ja, seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Spelar Postal 2 <3 Varför? För att det är ett av världens genom tiderna bästa spel. Ja, seriöst. Har det kommit? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Ja, det kom för 8 år sedan. Spelar Postal 2 <3 Varför? För att det är ett av världens genom tiderna bästa spel. Ja, seriöst. Ja, det är helt awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Ja, det kom för 8 år sedan. Spelar Postal 2 <3 Varför? För att det är ett av världens genom tiderna bästa spel. Ja, seriöst. Ja, det är helt awesome. XD, trodde han skrev Portal 2 XD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.