ockero Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 jag skulle vilja veta några bra flyg simulatorer för mitt fms som jag fick med när jag köpte en esky helikopter funkade inte kan ni säja någon som bra och som funkar till esky kontrollen tack :D Citera
MrTast Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Microsoft Flight Simulator X borde funka bra Citera
ockero Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2009 funkar det till esky kontrollen ????? Citera
Firecracker Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Gnotchi tror att du menar vanliga dataspels simulatorer. Men om jag ska vara ärlig finns det nog inte särskillt många bra simulatorer som funkar till din E-sky sändare. Den enda simulatorn som säkert ska funka till E-sky sändaren förutom FMS(värdelös) är Clear sky. Jag vet dock inte hur bra den är. Men den troligtvis bästa simulatorn är nog Phoenix. Men till den kan du inte använda din sändare. Vad köpte du för heli då? Citera
ockero Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2009 ska testa phonix demot tack :D Citera
Firecracker Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 ingen orsak. :) men förvänta dig inte att Phoenix kommer att fungera till din sändare. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.